Helyszn:
A helysznnk egy hatalmas hz, mely taln kvlrl egy kicsit rginek tnik, de a belsejben van ,,pr" modernebb cucc, s azrt a szpen gondozott kertjt, kosrplyjt, medencjt se feledjk el.
Karakterek:
Minden hzban l ember karakter lehet. Teht lehetsz egy bekltztt lak, esetleg egy ilyen laknak a segtje s testre. Termszeetsen egyik itt tartzkod szemly sem ember, gy mindenki rendelkezik klnleges kpessgekkel.
Kpessgek:
Minden karakter csak 3(!!!) kpessget vlaszthat magnak. Mindenkinek van egy emberi, s egy vals alakja. Az emberi alak olyan, mint egy rendes ember (ki gondolta volna? x")), az vals alak pedig az igazi. (pl. tndr: - emberi alak: ember - tvltozott alak: flei kihegyesednek, eltnnek a szrnyai, stb.) Az, hogy milyen kpessget vlasztassz karakterednek, mr csak a sajt fantzidon mlik.
Szobk:
Minden szobban kt szemly lakik. Ezt viszont nem gy kell elkpzelni, hogy (pl.) egy gyban alszanak, hanem egy szoba kt pontosan ugyanolyan rszbl ll, s kztk van egy kzs frdszoba. A laktrsakat nem ti vlasztjtok, hanem random lesz eldntve, ki kinek a trsa. A szobkban csak a lak - testre varisi lehetsges. Kt lak vagy kt testr nem lakhat egytt.
Egy szoba szerkezete:
Teht gy nz ki egy szoba a tervrajzon: van egy bejrati ajt, amint a szoba szmt is rja. Ezen keresztl egy aprcska elszobba jutunk, ahonnan kt ajt nylik, egy-egy mindkt szobaflhez. A kt fl szoba pontosan ugyangy nz ki, ezrt van egy kp mindegyikhez. A kt szobt egy fal s egy kicsi frdszoba vlasztja el (a frdben van: wc, kzmos, kd tusolval). A frdbe mindkt szobbl nylik egy-egy ajt, gy a frdn keresztl akr t is jrklhatnak egymshoz a trsak.
A jtk lnyege:
Damonic Books a szerepjtk neve, nem vletlenl. A hzban egy dmoni erket birtokl knyvekkel teli knyvtr tallhat, m senki sem tudja, hogy hol van. Ti kell kinyomozztok a helyt, ki kell lljtok a knyvtr rnek prbattelt, s gy lphettek be a szinte vgtelen tuds helyre. Azonban ha valaki olyan kezbe kerl egy knyv, aki nem rdemes a birtoklsra, a knyvben lv er megli az illett!
|